niedziela, 18 listopada 2012

Rozdział 12 - Dzień za dniem

Dzisiejszy poranek nie należał do zbyt słonecznych.Niebo spowijały ciemne chmury,a z nich coraz szybciej spadały wielkie krople deszczu.
"-Już dawno nie widziałem żeby tak lało"-pomyślał Shikamaru,wpatrując się w okno.W szpitalu nie było za wiele do roboty,a obserwowanie pogody stanowiło jedną z ciekawszych rzeczy jakie można było robić.Nara zastanawiał się też nad słowami Rin.Dziewczyna kazała mu coś o sobie opowiedzieć.Ale co może powiedzieć,oprócz imienia i nazwiska?Hobby?
***
Naruto właśnie wstawał z łóżka.Chętnie pospałby dużo dłużej,niestety jego żołądek postanowił zaprotestować.Uzumaki pomyślał,że szybko sięgnie do lodówki po coś do jedzenia i pójdzie spać spowrotem,lecz ku jego zdziwieniu była ona pusta.Ze zrezygnowaniem stwierdził,że musi szybko iść do sklepu albo na ramen,bo głód  go wykończy.Ubrał się i wyszedł.
Ulice były właściwie puste.Trudno się dziwić,nikomu nie chce się wychodzić w taką pogodę...No,chyba,że tak jak blondyn ktoś nie ma innego wyjścia,bo inaczej grozi mu śmierć głodowa...
W końcu,cały przemoczony,Naruciak dotarł do Ichiraku.
-O,Ohayou Naruto!Co tam u ciebie ?- zapytał sprzedawca gdy Lisek usadowił się wygodnie
-Całkiem nieźle,ale...JESTEM TAK STRASZNIE STRASZNIE GŁODNYYYY
-A więc nie ma na co czekać,wielka porcja najlepszego ramen na świecie dla ciebie!Na koszt firmy!- uśmiechnął się przyjaźnie mężczyzna
-OOO MNIAM ! Arigatou,dziadku!-powiedział uszczęśliwiony niebieskooki,po czym ochoczo zabrał się do jedzenia
Oczywiście nie zajęło mu to długo,wszystko pochłonął w niecałe półtorej minuty.
Kiedy zmierzał już w stronę domu przypomniał sobie o leżącym w szpitalu przyjacielu i postanowił go odwiedzić.W drodze zauważył dziewczynę z wachlarzem.
-OIIII!TEMARIII!-wydarł się tak,że było go słychać chyba w całej wiosce i podbiegł do kunoichi
- Siemka Naruto -przywitała się całkiem ciepło
- Dokąd idziesz ?
- W sumie to sama nie wiem.Lubię deszcz,więc pomyślałam,że pójdę się przejść.
- Aaa...Ja idę do Shikamaru,idziesz ze mną ?
- Hmm..Czemu nie ?
***
Tymczasem w szpitalu Rin "przesłuchiwała" Narę.
-Też bardzo lubię patrzeć w niebo!Tylko ja wolę robić to w nocy,uwielbiam gwiazdy- powiedziała rezolutnie Ichiya- A szczególnie te spadające!
Ich rozmowa ciągnęła się już dobrą godzinę,jednak opierała się głównie na tym,że Shika mówił o sobie jedno zdanie,po czym dziewczyna przerywała mu i  stwierdzała,iż lubi praktycznie to samo i opowiadała o tym przez następne 15 minut.Jednak szatynowi wcale to nie przeszkadzało.Był nawet zadowolony,że nie musi dużo się udzielać.Przyjemnością było też dla niego słuchanie szatynki.Każde jej zdanie przepełniała wesołość,dobry humor.Właściwie co chwilę szeroko się uśmiechała.
Nagle rozległo się pukanie do drzwi,a po chwili do sali weszli Naruto i Temari.
-Shikamaru!Jak się czujesz?Już ok?Długo będziesz tu jeszcze leżał?Wygodnie tu masz przynajmniej?-jak zwykle zasypał go pytaniami Naruciak
-Ech...cześć Naruto- przywitał  się Nara,a kąciki jego ust powędrowały lekko do góry-Tak,już w miarę w porządku,ale będę musiał zostać tu jeszcze miesiąc...
-Co?Czemu tak długo? -wtrąciła się  Temari -Tak w ogóle to cześć
-Może na to nie wygląda,ale jego obrażenia nadal są poważne-tym razem wtrąciła się Rin,zachowując swój przyjazny ton głosu-My się chyba jeszcze nie znamy
-No raczej nie
-Jestem Rin
- Temari
-A ja jestem Naruto
-Miło was poznać.Jesteście przyjaciółmi Shikamaru?
-Tak
Po tej rozmowie nastąpiła niezręczna cisza.Na szczęście Rin szybką ją przerwała.
-Wszyscy jesteście z Konohy ?
-Nie,ja jestem z Suny,niedługo tam wracam
-Aaa-odparła Ichiya,a po chwili dodała-Nudno tutaj,nie?
Po tych słowach  rozpoczęła swój "wykład" o tym co ciekawego można robić w szpitalu.Jej pomysły polegały jednak na dość niewymagających grach,typu papier,kamień,nożyce czy kółko i krzyżyk.Temari i Shikamaru wcale się nie odzywali,za to Naruto też postanowił zaproponować jakąś grę,ale była ona tak wymyślna,że nikt nie zrozumiał zasad.Rzucił też hasło zabawa w chowanego,lecz wszyscy popatrzyli się na niego spode łba,gdyż Nara ledwo się ruszał,a co dopiero gdyby miał latać po całym szpitalu w poszukiwaniu kryjówki.Dyskusja o grach zajęła im,o dziwo, ponad 3 godziny,więc skończyło się na tym,że pielęgniarka ogłosiła koniec odwiedzin,gdyż Nara musi iść na badania i nie zagrali w nic.Właściwie to szatyn i kunoichi z Suny nie bardzo chcieli w coś grać,więc było im to na rękę.
Temari oraz Naruto pożegnali się i wyszli,a Rin odprowadziła Shikamaru do odpowiedniej sali.
-Temari?-zapytał Uzumaki,gdy już opuścili teren szpitala
-Hm?
-Co sądzisz o Rin?
-Wydaje się całkiem fajna-odrzekła,choć dziwiła się swoim słowom.Była realistką,a Ichiya wydawała się być skrajną opytymistką.Zazwyczaj tacy ludzie nie przypadają blondynce do gustu,jednak ta dziewczyna miała w sobie coś co przyciągało uwagę i sympatię ludzi-A ty ?
-Jest spoko-uśmiechnął się Lisek
 Było południe,ale deszcz padał równie mocno,a może nawet intensywniej,niż rano.Co za dzień...
Kiedy Naruto wrócił do domu rzucił się na łóżko i w mgnieniu oka zasnął.(Ciekawe jak będzie wyglądała potem jego pościel,skoro wlazł tam w tych mokrych,ubłoconych buciorach ._.)
Natomiast Temari po powrocie wzięła prysznic i zaczęła przygotowywać sobie coś do jedzenia.
W gotowaniu przeszkodziło jej pukanie do drzwi.Gdy je otworzyła zobaczyła twarze Sakury i Ten Ten.
-Dziewczyny!Co  tu robicie ?
-No jak co?Przyszłyśmy odwiedzić przyjaciółkę!
Wkrótce potem wszystkie siedziały już w salonie zajadając sushi maki.
-No to co tam u ciebie ?Opowiadaj!-zaczęła Ten Ten
-Hm,w sumie nic specjalnego-odpowiedziała beznamiętnie Temari-A u was?
-A całkiem dobrze-rzekła Sakura-Wiesz,że planują zrobić nam jakieś treningi specjalne?
-Właśnie,w ramach jakiejś tam współpracy między wioskami-dodała Ten Ten-Także możliwe,że nie będziesz musiała wracać w tym tygodniu do Suny
-Ooo,a ile one mają trwać?
-Chyba 2-3 miesiące.
Dwa,a nawet trzy miesiące...Długo.To nie tak,że Temari nie chciała zostawać w Konoha,wręcz przeciwnie-uwielbiała tu być,wszyscy jej przyjaciele tu mieszkali.Ale Suna to był jej dom.Tęskniła za braćmi,za swoim rodzinnym otoczeniem.
-Mam do was pytanie-rzekła blondynka po chwili ciszy-Znacie może taką dziewczynę jak Rin Ichiya?
-Ja kompletnie nie kojarzę kogoś takiego-stwierdziła Ten Ten
-Wydaje mi się,że jest chyba jakimś nowym ninją medycznym,ale osobiście jej nie znam.A czemu pytasz?-odparła Sakura
-A nic,nic.
Różowowłosa i szatynka popatrzyły się na siebie ze zdziwieniem,po czym zaczęły opowiadać koleżance o wczorajszym wybryku Naruto.
___________________________________________________________
Jak mnie tu długo nie było!Chyba z trzy miesiące :o
To wszystko przez szkołę-nigdy nie myślałam,że będę mieć tyle nauki.Co tydzień są ze dwa sprawdziany i jakieś 5 kartkówek.Już po 3 miesiącach szkoły jestem wykończona psychicznie,to jak ja wytrzymam do końca roku.... ._.

W każdym razie wiedzcie,że was nie opuściłam XD

Tak btw.to wiem,że pomysł z grami w szpitalu jest co najmniej głupi ale nie miałam pojęcia co oni tam mogą robić xd

Jeszcze chciałam podziękować wszystkim odwiedzającym mojego bloga,bo widzę,że licznik dobił już do ponad tysiąca!Dziękuję Wam wszystkim!Sprawiacie,że na prawdę chce się pisać ♥

Dołączam jeszcze odpowiedzi na klepankę od Kaori :D
1) W jakim anime chciałabyś się znaleźć?
Naruto,oczywiście  ♥
2) Jesteś uzależniona od "lajkowania" wszystkiego jak leci?
wydaje mi się,że nie xd
3) Jaki kolor włosów chcielibyście mieć?
Niebieski XD
4) Miłość, pieniądze czy imprezy?
miłość :P
5) Oglądasz coś typu "ukryta prawda", "dlaczego ja", "pamiętniki z wakacji"? Co?
Oglądam wszystkie,ale nie regularnie,dla poprawy humoru XD
6) Wielka Noc, Boże Narodzenie, Sylwester?
Boże Narodzenie
7) Spodnie czy spódniczka/sukienka?
Spodnie! W życiu nie założę sukienki albo spódnicy!
8) Jak masz na 2 imię? ^^
Dorota...
9) Masz zwierzątko?
2 koty xd
10) Jaka jest Twoja ulubiona strona w internecie?
hmm,waham się między facebookiem,twitterem i allkpop...

Teraz mam napisać swój zestaw pytań tak ? A więc:
1)Jaką sławną osobę lub zespół chciałabyś spotkać?
2)Jaka manga/anime znaczy dla ciebie najwięcej?
3)Twoje ulubione jedzenie ?
4)Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
5)Wolisz zimę czy lato?
6)Znasz jakiegoś Azjatę/Azjatkę?
7)Co jest twoim hobby?
8)Ulubiony zespoł/wykonawca?
9)Uważasz się za osobę otwartą na inne kultury,zwyczaje?
10)Czy szkoła cię wykańcza XDD?

A pytania kieruję do:
1.Kaori(wybacz,że musisz odpowiadać na kolejną klepankę XD)
2.Shika i Marutemarii
3.Maruchiina
4.Mikayo
5.Kiniuś
:D

13 komentarzy:

  1. O yes!!! Jestem pierwsza! Chwała Ci za to, że wreszcie napisałaś, długo kazałaś na siebie czekać. Rozdział świetny, nie mam żadnych zażaleń. O nie. Jednak jedno mam. Zdecydowanie za rzadko piszesz! Ja też jestem już wykończona szkołą, nie martw się jestem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałabym twoje opowiadanie od razu ale komp go nie dopuścił do otwarcia :cMusiałam czytać z telefonu , opowiadanie super cierpliwie czekam na kolejne tak jak i wyczekiwałam na to ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeah! Wreszcie wracam i komentuję :)
    Uwielbiam twój styl pisania, jest taki niewymuszony i lekki, aczkolwiek wszystko jest odpowiednio opisane i dokładne. Uwielbiam twoje postaci, nadałaś im takiego żywego charakteru, nawet Rin pokochałam :)
    Czekam na ciąg dalszy.
    Maruchiina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję <3
      Długo nie zaglądałam tutaj na bloga,muszę nadrobić zaległości w komentowaniu waszych notek!

      Usuń
  4. super czekam na next XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! I notka też. Piszesz o krytyce - ale nie ma co krytykować! Piszesz super! Czytam też Twój blog o Akatsuki, też świetny.
    Nide Mishune (tak bym się chciała nazywać jakbym występowała w "Naruto")
    Ps. Napisz jak Ty byś się chciała nazywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję :D
      Hmm,w sumie nigdy nie zastanawiałam się nad tym jakbym chciała się nazywać.
      Może Sashi Hayou? Albo Nen Nakamura?
      Nie mam pojęcia :D

      Usuń
  6. Twój blog jest super *.* błaagam cię napisz kolejną notkę ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuper :D
    Blog masz zajebisty ^^
    Tylko wkurza mnie ta cała Rin :/ Grrrrr....
    Czekam z niecierpliwością na następną notkę ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmmm... chcę tego więcej *.*
    Zostałaś nominowana do VBA, więcej na druzynaminato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten blog.. Proszę, proszę, proszę, napisz kolejny rozdział!
    A tak w ogóle, to nominuje Cię do Liebster Award. Mam nadzieję, że szybko wrócisz z nową notką :)

    http://konoha-high-school-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje notki są ekstra pisz tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto wyjaśni mi zasady klepanki??? Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze bo są dla mnie mobilizacją do dalszego pisania.Będę też wdzięczna za ewentualną krytykę - dzięki niej będę wiedziała co zmienić lub poprawić.
:D